Verzenden en afhalen

Wat is de levertijd?

De producten in onze webshop worden direct uit voorraad geleverd. In 99% van de gevallen wordt uw pakket al de volgende werkdag na bestelling op het gewenste adres aangeboden.

Kan ik producten zelf afhalen?

Wij hebben geen showroom of winkel, helaas is het momenteel niet mogelijk om producten af te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij berekenen €6,95 verzendkosten binnen Nederland en €12,50 voor verzending naar België. Voor pakketten langer dan 1 meter naar België berekenen wij €29,95 verzendkosten.

Krijg ik een track & trace code?

Zodra uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail met de barcode van uw zending. Hiermee kunt u het pakket online volgen en weet u precies wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling voor een bepaalde tijd geleverd wordt, neem dan even contact op met onze klantenservice via info@custom-exclusive.nl of via +31 (0)36 203 62 90 wij kunnen dan eventueel een inschatting maken.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden producten van enkele centimeters tot en met complete bodykits. Voor het transport werken wij samen met PostNL. Afhankelijk van uw bestelling selecteren wij de meest geschikte verzendmethode. In de meeste gevallen wordt uw pakket al de volgende werkdag na verzending op het gewenste adres aangeboden. Als u bij aflevering niet thuis bent zal bij kleine pakketten het in de meeste gevallen bij de buren afgeleverd worden en anders wordt het de volgende dag opnieuw bezorgd. Bij grote pakketten zal het transportbedrijf contact opnemen als u niet thuis bent. Er zal dan een nieuwe afspraak worden gemaakt wanneer het dan wel afgeleverd gaat worden.

Is bezorging in het buitenland mogelijk?

Wij versturen alleen pakketten binnen Nederland en België.

Kan ik een ander bezorgadres opgeven?

Uiteraard kunt u tijdens het bestelproces een gewenst bezorgadres opgeven, zoals uw werkadres, vrienden, familie of buren. Vul altijd uw eigen adres als factuuradres in, en het bezorgadres zoals gewenst! Een goed bezorgadres is waar er in de regel iemand tijdens kantooruren aanwezig is. Zo bent u er zeker van dat uw bestelling snel en goed wordt afgeleverd.

Betaalmogelijkheden

iDEAL

iDEAL is in Nederland de meest gebruikte online betaalmethode. iDEAL is snel, veilig en bovenal makkelijk. Je betaalt via je eigen bank in je vertrouwde online omgeving. iDEAL is beschikbaar voor de meeste Nederlandse banken; ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, SNS Bank en Knab.

Bancontact

Bancontact is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen. Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop bij ons afrekenen.

Bestelinformatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt een bestelling plaatsen in de webshop door op het artikel te klikken en vervolgens op de oranje knop "in winkelmand" te klikken. Het artikel zal dan in de winkelwagen verschijnen die u kan bekijken door op het winkelwagen icoon te klikken rechts bovenin het beeld. Als u daarop klikt ziet u de winkelwagen met het totaalbedrag. Klik vervolgens op de oranje knop "doorgaan naar afrekenen". Op de afrekenpagina vult u al uw gegevens in en geeft u aan hoe u wilt betalen. Daarna controleert u de bestelling en betaalt u door op de oranje knop te klikken met "bestelling plaatsen".

Zijn alle getoonde prijzen en kosten in de BTW?

Al onze genoemde prijzen en kosten zijn vermeld inclusief BTW, tenzij anders vermeld. In de winkelwagen / tijdens het bestelproces wordt een duidelijke rekensom gemaakt inclusief BTW specificatie.

Ik wil een product bestellen wat momenteel is uitverkocht, wat nu?

Ons assortiment wordt dagelijks aangevuld met nieuwe producten. Daarom kan een product welke de ene dag uitverkocht is de volgende dag weer op voorraad zijn. Wilt u een uitverkocht product graag bestellen, dan raden wij aan om onze webshop goed in de gaten te houden. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een inschatting maken.

Kunnen jullie mij productadvies geven?

Als u op zoek bent naar een bepaald product en deze niet kunt vinden, of advies nodig heeft over welke producten u het beste kunt aanschaffen, kunt u altijd contact met ons opnemen! Wij hebben uitgebreide praktijkervaring met alle producten die wij verkopen. Hierdoor kunnen wij u als klant in vrijwel alle gevallen een eerlijk en betrouwbaar advies geven.

Ruilen en retourneren

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen de overeenkomst te herroepen.
Het herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen dient u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte te stellen de overeenkomst te herroepen. Bent u niet tevreden over uw bestelling? Dan vinden wij dat heel jammer, wij horen graag wat wij kunnen doen om u tevreden te stellen.

Uitzonderingen voor retourneren

Wij sluiten maatwerkartikelen uit voor de mogelijkheid tot retourneren. Dit zijn artikelen die speciaal op maat voor uw auto gemaakt of besteld zijn. Bent u echter toch niet tevreden? Neem dan contact op met onze klantenservice wij helpen u graag met een passende oplossing.

Berekenen jullie retourkosten?

Retourneren van uw bestelling is niet gratis. De retourkosten betaalt u zelf.

Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt uw bestelling via een eigen vervoerder of PostNL aan ons retourneren. Let er hierbij op dat u rekening houdt met de volgende aanwijzingen:

Verpak het product nieuw, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking. Vermeld bij uw retour duidelijk de afzender en verrijk die met aanvullende informatie zoals het artikelnummer, waarvoor u wilt ruilen, of uw bankrekening gegevens als we het bedrag moeten terugstorten.

Frankeer de zending voldoende, ongefrankeerde retouren zullen door ons verrekend worden met het openstaande bedrag.

Kortom zorg dat wij complete informatie hebben wat er van wie retour is gekomen, zo kunnen we uw verzoek snel en correct afhandelen!

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij mogen echter wel wachten met de terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Ons streven is om retourzendingen binnen 5 werkdagen afgehandeld te hebben.

Garantie

Ik heb een defect product ontvangen, wat te doen?

Meld uw defect zo snel mogelijk via info@custom-exclusive.nl of neem contact op met onze klantenservice. Neem het product verder niet in gebruik door het in te bouwen of werkzaamheden eraan te verrichten.

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product.
Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen een redelijk termijn na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Binnen twee weken na ontdekking is in ieder geval redelijk.

Na uw mededeling onderzoeken wij of wij het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat wij het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel of op korte termijn niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.

Wat mag ik verwachten van de kwaliteit en service?

U mag van Custom Exclusive als verkoper verwachten dat wij kwalitatieve producten aanbieden die in verhouding staan met een redelijke prijs. Onze service proberen wij op peil te houden en waar mogelijk te verbeteren. Verder mag u er niet vanuit gaan dat de aangeboden producten gelijke of originele kwaliteit hebben. Opmerkingen over de kwaliteit en onze service zijn altijd welkom via info@custom-exclusive.nl

Hoelang heb ik garantie op de producten?

De garantietermijnen op productiefouten zijn doorgaans een jaar. Let op dat de garantie in de regel alleen betrekking heeft op productiefouten en niet op “slijtage”-delen. Dus mocht er onverhoopt iets kapot gaan binnen het termijn, dan hoeft er geen sprake te zijn van een productiefout / garantie. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Valt uw probleem binnen deze garantie dan wordt er altijd een passende oplossing gevonden.

Wat verwachten wij van u bij een klacht of probleem?

Wij vinden het handig en fijn als u ons voorziet van zoveel mogelijk informatie bij een klacht of probleem. Wij zullen u na melding van uw klacht mogelijk vragen om aanvullende informatie of foto’s welke kunnen helpen bij het snel en correct oplossen van uw klacht. Soms kunnen we aan de hand hiervan bepalen of een artikel retour moet of wellicht een reserve-onderdeel kunnen toesturen.

Klachtenafhandeling

Een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Contactgegevens

Contact

Onze klantenservice staat van maandag t/m vrijdag klaar om u snel en adequaat te ondersteunen. Graag ontvangen wij uw (aan)vraag per e-mail via het contactformulier op onze website. Wij reageren in de regel werkdagelijks binnen enkele uren op uw (aan)vraag. Vermeldt altijd uw ordernummer bij correspondentie.